• 2023-03-13 12:59:51
    Info General

    L'equip de govern de l'Ajuntament de Vilalba Sasserra va portar al ple municipal l'aprovació de l'adhesió a l'associació de micropobles de Catalunya.
    L'Associació de Micropobles de Catalunya (MdC) és una organització sense afany de lucre, formada per ajuntaments de municipis de menys de 1.000 habitants i per les quatre diputacions catalanes. La seva voluntat és donar veu a aquests ajuntaments i contribuir a millorar la seva capacitat de gestió i la qualitat de vida de les persones que hi viuen.
    Treballen per posar en relleu les dificultats que comporta gestionar un ajuntament amb tots els deures, però amb mitjans escassos i per buscar mecanismes que permetin canviar aquesta situació. Pretenen també fer entendre als governs, legisladors, grans companyies de serveis i altres instàncies que, precisament als micropobles, cal aplicar de manera adequada i rigorosa el principi de subsidiarietat que estableix que un assumpte ha de ser resolt per l'autoritat més propera a l'objecte del problema. En el cas dels micropobles són els ajuntaments, perquè només d'aquesta manera es garantirà la igualtat d'oportunitats per la població que hi viu.



    Adjuntos: